perjantai 6. toukokuuta 2011

ensitapaaminen osa 2




sori et ei oo taaskaa tullu kirjoteltuu....

tänään oli Kasumin ja Emin häät ja sieltä tulee pian kuvii.



mutta nyt: ensitapaaminen osa 2


ENJOY!







Shiori siis pyysi Sayokaa illalliselle ja nyt tytöt istuvat ravintolassa.
yhtäkkiä sayoka kääntyy shiorin puoleen ja kuiskaa hänelle jotain...

SA: tota mä oon ajatellu ja et me niiku ja et.......mä tykkään susta!
SH: omg!!!! oon kihloissa!
sorge kuva käänty...

SA: mutku sä et kertonu kenen kaa ja ees et oot!


SH: mut on pakotettu menee yhen japanilaisen pojan kaa!!
se päätettiin jo kun me oltii vauvoi.
tykään sust myös tosi paljon ja haluisin olla sun kaa mut....


Sayoka muuttuu kuin silmänräpäyksestä:

mut et sä vois olla NYT mun kaa?
ku oot nii söpö<3
SH: nooh......okei mut vaa täällä.
pian tytöt ovat shiorin kämpällä.
Sayoka lähenee shioria ja...



hetki...



SH: mä rakastan sua<3
SA: mäkin sua <3 <3



the end


<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti